Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~yoshikk | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Chiossi adresKędzierzyn - Koźle zarejestrowany26.03.2008 @21:42:02 ostatnio na stronie24.03.2010 @10:51:35

Access denied ...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6095729
digarty4 komentarze93 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gandalf13    31.12.2009 @16:42:50
dziekuje za bardzo konstruktywne uwagi, juz pare takich dokladnie slyszalem na temat tego zdjecia wiec Twoja potwierdza tylko ze za szybko ten spust zostal przycisniety.
pokaz wiecej zdjec, za malo zeby sie wypowiedziec.
_______
nie dziekuj, prosze, zajrzyj i ocen
~Ollenka1    20.06.2009 @01:16:39
dzięki za uwagi ... bardzo mi pomagają, bo samemu nie zawsze się wszystko widzi...a wiem, ze tu jest wielu ludzi z dużą znajomością tematu, zapraszam jeszcze kiedyś
~Ollenka1    20.06.2009 @01:03:15
dzięki, tak wyszło...nic nie poprawiane pozdrawiam...ale może i masz rację
~KarolScibor    18.06.2009 @21:07:53
dzięki za komentarz. Nie ma to jak budujaca krytyka postaram sie poprawić i zobaczymy jak to bedzie. Dzieki
~gandalf13    16.05.2009 @15:43:24
pokaz jakies swoje prace ...
_______
nie dziekuj, prosze, zajrzyj i ocen
~TRick    20.04.2008 @18:04:43
Bardzo dziękuję )
~TRick    17.04.2008 @22:20:19
Dzięki za wizytę i ocenę. Co do białych ramek to lubię je, ale też cenię Twoje uwagi )
~split    14.04.2008 @23:47:27
nie no spoko.. odczucie subiektywne... kazdy ma swoja wizje pozdrawiam...
_______
KUPIŁEM sobie aparat teraz będę sie wygłupial :D
Podchodźmy profesjonalnie, nie będąc profesjonalistami...
~split    14.04.2008 @23:44:37
pozwole sie nie zgodzic slonce jest dobre tylko Tobie sie nie podoba
_______
KUPIŁEM sobie aparat teraz będę sie wygłupial :D
Podchodźmy profesjonalnie, nie będąc profesjonalistami...
~gandalf13    02.04.2008 @01:12:47
dzieki za wstapienie i za komentarze
znasz sie na rzeczy twoje komentarze brzmia profesjonalnie i rozsadnie
dzieki za oceny
powodzenia
_______
nie dziekuj, prosze, zajrzyj i ocen
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
-
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt